نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی با کراتینین سطح 7.5 آیا من می توانم یک فرصت به اجتناب از دیالیز

نفروپاتی دیابتی با سطح کراتینین 7.5 می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز من؟ از سطح کراتینین ما می توانیم می دانیم که بیمار در حال حاضر در مرحله پیشرفته ای از بیماری کلیه است. به طور کلی، برای این بخش از بیمار ممکن است آنها نیاز به دیالیز به طول عمر خود را. با این حال، در صورتی که بیمار می تواند سطح قند خون خود را به خوبی کنترل و درمان به موقع، آنها می توانند شانس برای به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری را دریافت کنید، حتی آن را معکوس می باشد.
شانس درمان نفروپاتی دیابتی با سطح کراتینین 7.5 چیست؟
در واقع، آن سخت است برای درمان این بیماری کاملا، اما همانطور که ما در آغاز اشاره شد، تا زمانی که بیماران می توانند قند خون خود را به خوبی کنترل و درمان به موقع آنها می توانند شانس برای به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری را دریافت کنید. است که می گویند آنها می توانند شانس برای جلوگیری از دیالیز دریافت کنید.
چه نوع از درمان می تواند کمک به دیابتی بیمار نفروپاتی بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند؟
در حال حاضر، مداخله درمانی و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دو از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی هستند. هر دوی آنها می توانید جلوگیری از بیمار کمک کند و یا خلاص شدن از شر دیالیز از طریق بهبود عملکرد کلیه است. همانطور که برای کدام یک بهتر است، که در وضعیت بیمار بستگی دارد. از آنجا که هر دو آنها را دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی، به طوری که دکتر خواهد شد درمان های مختلف با توجه به نیاز ترتیب.
اما مهم نیست چقدر، زودتر شما می توانید درمان کنید، بهتر اثر درمانی می تواند دست یابد. اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان Nephropahy دیابتی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: